This is your problem - the same got one guy who bought from me a newer one tacho.
Zamieszczone przez mikkoranto
Is it possible to get to work Facelift model instrument cluster in my car?
It depends of you current one - what is the MR of your car? Part number of tacho ?
Zamieszczone przez mikkoranto
Apparently the immo is the problem?
This question you should ask directly to spacewalker As far as I know there is no problem in installing the FL instruments into the older O2 version. The only thing is to make immo work.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
As far I know, there is not possible to swap the tacho using VCDS only. It requires a little knowledge and more little expensive equipment, however it is possible.
Witam serdecznie
Mam Skodę z 2005 roku.W oryginale miałem zamontowany OPS z ośmioma czujnikami.Przy lakierowaniu zderzaków postanowiłem dołożyć jeszcze po dwa czujniki z przodu i z tyłu.Dodatkowe przednie czujniki mają numer 1T0 919 297 A,tylne 4H0 919 275.Wiem,że nie mogę liczyć na PLA w wersji 1,5 ani 2,0.Chciałbym mieć na Columbusie wskazania z czterech dodatkowych czujników.Czy wymiana modułu 1Z0 919 475 E na 3AA 919 475 A załatwi tą kwestię.Dodam,że dodatkowa instalacja od czujników jest już wpięta w złącza przy module.
PS.Co do PLA to mam pompę ABS o numerze 1K0 907 379 K.W auto skanie jest ona opisana tak:ESP FRONT MK 60 wersja SW 0104,kodowanie 0006786.
Pozdrawiam gorąco i czekam na odpowiedź.
Witam
piotrek_gdy,krzynol,spacewalker dziękuję za odpowiedź w temacie.Bardziej chodziło mi o uzyskanie odczytu graficznego na Columbusie z dodatkowych czujników.Wracając do przekładni kierowniczej to jest dosyć ciekawa sprawa-w adaptacjach na kanale 4 mogę zmienić wartość z"zera na jeden"
Marcinie- jeżeli moja maglownica nie zadziała,to o jakim numerze musiałbym szukać?
Pozdrawiam gorąco.
Ja miałem 144M i był błąd od PLA 2.0 w maglu , mimo ze podają ze działa, tak samo było na L, ale PLA działalo równolegle i prostopadle, jedynie był problem z wyjazdem z zatoczki
Teraz mam J500_APA i błedu brak i wszystko bangla jak powinno.
najlepiej aktywować i zobaczyć czy zadziała.
Jak nie to możesz wymienić sam serwomotor, bo ja tak własnie zrobiełm.
Komentarz